Wat heb ik nou aan mijn staart hangen?
Baasjes eerste boxer had een wiebelkont met een stompje staart. Dat was toen nog heel gewoon. Gelukkig had hij wel al van die flappers op zijn hoofd in plaats van gecoupeerde oren. Baasjes tweede boxer kwam uit de eerste lichting boxers in Nederland met lange staart. Wat was dat wennen. Dat ding maaide en zwaaide…
