Het gaat niet altijd volgens plan

Mijn baasje had een drukke week. Overdag is dat niet erg, want dan ga ik toch met haar mee. Maar ‘s avonds is dat soms niet mogelijk en moet ik thuis blijven. Dinsdagavond kwam mijn wandelmaatje mij ‘s avonds uitlaten, zodat ik niet langer dan twee uur alleen hoef te blijven. Baasje en grote baas hadden een etentje. Moet makkelijk kunnen toch? Twee uurtjes, dat is toch niet zo lang? Mijn baasje is altijd optimistisch als ze mij alleen thuis laat en sinds een poosje mag ik ook in de woonkamer blijven. Maar soms, soms gaat het toch niet helemaal volgens plan. Hieronder de conversatie tussen mijn uitlaatmaatje en mijn baasje..

Uitlaatmaatje: Met een slakkengang een ronde gemaakt, hij is echt rustig. Zodra hij weet dat ie richting huis gaat wordt ie drukker….
Hij had een poepzakje van tafel gepikt denk ik want die lag afgekloven op het kleed. En hij liep met een groen rugzakje te zwaaien🤔🤔het ligt weer op tafel.

Baasje: Ahhh mijn werkrugzakje. Zat zijn bal in🤭

Uitlaatmaatje: Mss zit die er nog wel in, maarre er zit wel een hannesgaatje in🙊
Baasje: Oh oh, gaat van zijn zakgeld af.

Als mijn baasje na haar etentje weer thuis komt, lig ik inmiddels in de mand. De groene rugtas ligt op tafel. Het gat wat ik er in geknaagd heb, maakt de rugzak onbruikbaar. De snoepjes die erin zaten, zijn op. Op het kleed lagen de restanten van mijn wangedrag…

Uitlaatmaatje:Heeft Hannes zich gedragen toen je thuis kwam?
Baasje: Hij heeft het toiletpapier getest wat in de gang stond🙈
Uitlaatmaatje: Omg!!!! Alles?
Baasje: Nee, een deel. Conclusie… drie laags is beter dan twee laags papier😂
Uitlaatmaatje: 🤣🤣🤣🤣 als beste getest door Hannes. Merk was wel oke? Ik hoop wel dat ie er van kan poepen….
Baasje: Huismerk Dirk.. twijfelachtig🤭We gaan het zo zien
Uitlaatmaatje: Mss Lidl proberen?
Baasje: Geparfumeerd?
Uitlaatmaatje: Ruikt ie wel naar bloemetjes, beter dan poeplucht🤣🤣🤣
Baasje: Als je het niet erg vindt, ga ik niet zijn billetjes besnuffelen. Zooo, de lucht benam bijna mijn adem. Het heeft niets geholpen helaas🫣
Uitlaatmaatje: Huh? Toch gesnuffeld?
Baasje: Nee, bij het oprapen sloegen de walmen al in mijn gezicht

Dus drie dagen later, toen mijn baasjes weer een etentje hadden, werd ik na een flinke wandeling opgesloten in de bijkeuken. Daar kan geen blind paard schade aan richten… dachten ze… mijn baasjes, bedoel ik dan.

Bij thuiskomst van het etentje lag ik heerlijk in de woonkamer. Omringd met restanten uit de vuilnisbak en alle andere lekkere dingen die ik uit de keuken had gejat. Ik had namelijk de deur van de bijkeuken open gekregen. Die deur komt uit in de keuken. Ook de keukendeur die uitkomt op de woonkamer had ik opengemaakt. Evenals de vuilnisbak, een keukenkastje en ik had natuurlijk even mijn poten op het aanrecht gezet om ook daar de lekkernijen toe te eigenen.

Mijn baasjes hadden een hele gezellige avond. Ik ook…. Ik heb mij prima vermaakt. Maar of het helemaal volgens plan is verlopen?

Vergelijkbare berichten

  • Collega’s

    Zo maar een maandagochtend. Ik loop vanuit de parkeerplaats van mijn werk door de straatjes van Noordwijk naar zee. Het is te vroeg en vooral te donker om door de duinen te struinen. Ondanks mijn kerstverlichting om mijn nek, ben ik dan niet goed te zien voor mijn baasje dus dan maar over het strand…

  • Op stap

    Met mooi weer loop ik naast de fiets naar het werk. Gaat prima. Beetje klieren door in de voeten of de fietstas te bijten maar over het algemeen komen we goed en moe aan op het werk. Is het slechter weer, veel wind, regen of heeft baasje haast, dan gaan we met de auto. Vanaf…

  • Nou zeg…

    Grote, kleine, dik en dun. Ik kom ze allemaal tegen. Honden, in alle soorten en maten. En hun baasjes natuurlijk. Waar ik een half jaar geleden nog als een oversexte puber op alle honden afdook heb ik inmiddels door dat de meeste viervoeters een zachtere aanpak waarderen. Ik hoef er niet bovenop te klimmen, ik…

  • Vrije dag

    De definitie van een vrije dag, ik heb het even opgezocht, is als volgt; de dag waarop je niet hoeft te werken of naar school hoeft te gaan. En de betekenis van werk is: fysieke of geestelijke inspanning. Nou, laat ik jullie vertellen dat mijn baasje hier dus geen bal van snapt. Ik ga drie…

  • Fietskar

    Zoals jullie weten “moet” ik nogal veel bij mijn nieuwe baasje. Ik “moet” elke dag vroeg op, ik “moet” veel wandelen en elke dag de duinen in. Ik “moet” vier dagen in de week mee naar het werk van baasje (eigenlijk alleen maar omdat ik thuis de boel verbouw, ook al is de grote baas…

16 reacties

  1. Sorry maar het is wel heel grappig om te lezen wat een dikke ondeugd.Maar als je dan weer in die ogen kijkt kan je niet echt boos worden.Misschien is een bens toch wel een optie.

  2. 88xxbet…interesting name! The site’s pretty clean, and they’ve got a mix of games. Might be worth a dabble if you are feeling lucky. Give them a shot: 88xxbet

  3. Heard some buzz about ucky1game. Gonna dip my toes in and see what it’s all about. Nice design and looks like there’s a wide variety of options. Check it out here: ucky1game

  4. Lucky96game is my go-to for a quick thrill! The games are smooth, and I’ve had some decent wins. Definitely worth checking out if you’re looking for some fun. Click here: lucky96game

  5. Yes555 is pretty cool. I like their selection of games, something for everyone. The site’s easy to navigate too, which is a big plus for me. Hop over and see what they’ve got: yes555

Reacties zijn gesloten.